Home » Featured, Moms

Does your baby have colic? Read this new study!

29 March 2011 3 Comments

We have exciting news! A new clinical study had shown that 80% of mothers with colicky babies using BornFree® ActiveFlow™ bottles reported a significant reduction in colic symptoms within one week! Read the results here: http://www.newbornfree.ca/2011_colic_clinical_study.html

Frequency of Colic Symptoms
after introduction to BornFree® ActiveFlow™ Bottle

3 Comments »

  • Nike Air Jordan Basketball Chaussures said:

    lelaki itulah yang menjadi suamiku. Ibu ada kat dalam.”sapa Firas.dia terpaksa berterus-terang apa yang terjadi. Sedih juga bila tahu kamu jadi pindah. Keadaannya makin teruk sehingga ibu hampir tidak sedarkan diri.” jawab Kirana perlahan dan kembali memejam mata. Kirana lantas mengeluarkan telefon bimbitnya itu dari poket seluar.byk sgt keje. Dia terlalu sempurna bg ku.

  • Jordan Shoes 2009 said:

    Marah plus sedih barangkali. Nanti baby telefon yea!Memang aku dah terfikir dah bab duduk serumah tu.Perlahan aku mengangguk.” “Ya.ya jomlah kita balik” Tanpa menghiraukan Pak Mail dan Ikram Pak Man terus bergegas pulang ke rumah Dilihatnya jirannya Mak Siah dah berada di sisi isterinya cuba membantu sedaya upaya Pak Man jadi tak keruan kerana sebelum ini isterinya tak pernah jatuh pengsan Kenapalah agaknya kali ini “Letih sangat kot Yah ni Man Siang masak malam buat kuih Pagi-pagi lagi dah ke kedai hantar kuih Nak cari rezeki untuk keluarga” Kehilangan isterinya cukup terasa oleh Pak Man Dia jadi tak keruan Sepanjang kehidupan suami isteri selama ini menjadi kenangan yang terlipat dalam ukiran sejarah Namun harapan isterinya sentiasa segar dalam ingatannya “Abang??Yah rasa umur Yah dah tak berapa panjang lagi dah” “Jangan cakap macam tu Yah Ajal maut semuanya di tangan Tuhan Bukan kita yang tentukan Yah kena kuat Kami semua perlukan Yah??” berjurai air mata Pak Man tidak tertahan melihat keadaan isterinya kini Mak Yah telah disahkan mengidap penyakit kanser tulang tahap kronik Hanya 20% sahaja harapan untuk sembuh Kos perubatan untuk ke luar Negara mencecah ribuan ringgit Pak Man tidak mampu menyediakan duit sebanyak itu dalam sekelip mata “Abang??Kalau saya pergi dulu dari abang Janjilah agar abang tidak mengabaikan anak-anak kita Yang penting agama mereka abang perhatikan betul-betul”??itulah kata-kata terakhir yang keluar daripada mulut Mak Yah Selepas itu dia diserang kesakitan yang amat sangat Tepat jam 1000 malam itu Mak Yah menghembuskan nafas terakhir di katil hospital Malam itu sepi dan sayu Hanya terdengar tangisan dan esak yang cuba ditahan oleh mereka anak-beranak Pak Man mengingatkan anak-anaknya agar jangan menangis keterlaluan kerana Islam tidak membenarkannya Jauh di sudut hati Pak Man pemergian isterinya semacam kehilangan sebahagian kehidupannya Hatinya meratap menahan air mata sendu Ya Allah??kuatkanlah aku untuk keluargaku Kini setelah berpulu-puluh tahun lamanya teratak buruk dekat laut itu sudah tidak berpenghuni Namun hati Pak Man dan Iman anak sulungnya menjadi sayu mengenangkan perjuangan mereka selama ini untuk meneruskan kehidupan demi sesuap rezeki Alhamdulillah kini berkat kesabaran dan usaha bersungguh-sungguh anak-anaknya telah menjadi asbab mereka dapat keluar dari kesusahan Iman setiap kali mengingati ibunya pasti mengalir air mata kerana di atas segala pengorbanan ibunya yang begitu bersemangat membantu ayahnya untuk menyara dan mendidik mereka adik beradik Alhamdulillah anak-anak Pak Man dan Mak Yah menjadi Si Iman menjadi Doktor di Shah Alam Si Najib pula Jurutera di Kuala Lumpur Si Imah pula menjadi Guru di Kelantan Si Rahimah pula di tahun akhir dalam jurusan Syariah di UM Anak bongsunya pula Ikram sedang menuntut di Universiti Al-Azhar dalam Jurusan Pengajian Al-Quran Pak Man sendiri sudah menjangkau lanjut usia Kini dia tinggal bersama Iman di Shah ALam Namun jauh dilubuk hatinya rindu kepada teratak buruk di kampungnya dulu Disitulah bermula segala-galanya Bila dengar berita tangkapan kepada beberapa individu yang menjadi sendiket pelaburan dia tersenyum sendiri Apakah Pak Mail kawan lamanya dulu turut menjadi mangsa.…Lani pun makan pun tak cukup! mata Ween dijuling ke atas.——————– ” Illa, Encik Razif sudah mabuk kepayang dengan perempuan itu.“Tak perlu la.

  • boxing day hollister jacket said:

    Post茅 par Marie52, 14 f茅vrier 2013 脿 09:56

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.